کارگاه آموزشی اجرایی و کاربردی مدیریت و سرپرستی اثربخش
کارگاه آموزشی اجرایی و کاربردی مدیریت و سرپرستی اثربخش
مدرس: علی خویه
مخاطبان: کلیه مدیران و سرپرستان
مدت: 14 ساعت
سرفصل دوره آموزشی کاربردی
سرپرستی اثربخش
حوزه آموزشی |
محتوای آموزشی |
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی |
- مفهوم مدیریت - مفهوم سرپرست و سرپرستي و جايگاه آن در مديريت - مقایسه رهبر، مدیر و سرپرست و نقشهای رهبری و مدیریتی در سرپرستی اثربخش - حيطه نظارت (سرپرستي) و روش هاي تعيين آن - اختیار و مسئولیت در سرپرستی اثربخش - اصول طرح ريزي و بهبود روش كار - اصول مربی گری و نقش آن در سرپرستی اثربخش - اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی |
ارتقای بینش |
- مدیریت تغییر در شرکت های شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) - مدیریت استرس در شرکت های شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) - تفکر خلاق و سیستمی در شرکت های شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) - مهندسی فکر و مثبت اندیشی در شرکت های شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) |
ارتقای مهارت |
- مهارتهای سرپرستي کارکنان حرفه اي در شرکت های شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) - مهارتهای انگيزه در کارکنان و روش هاي آن - روش بهینه تفويض اختيار و اصول آن - مهارتهای ايجاد هماهنگي در زیردستان - مهارتهای نظارت و کنترل موثر - مهارت مديريت زمان در سرپرستی اثربخش - مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی - مهارت ارائه مؤثر مطالب - مهارت های رفتاری برای سرپرستان در شرکت های شرکت های خدمات تبلیغاتی و رسانه ای ( آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای ) - مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات) - مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد) |
www.marketingschool.blogfa.com
مدرس دوره:
گروه متخصصان مشاوره تحقیق آموزش و اجرای gmas
علی خویه khooyeh@gmail.com 09122991608
مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مشاورو مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، مشاور و مدرس بیش از صدها کارخانه در سراسر خاورمیانه، ارایه بیش از 650000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......