(عنوان دوره) : دوره آموزشی تخصصی استراتژیهای موثر در ارتباط با مشتری (CRM)

 مدرس : علی خویه

khooyeh.ir

khooyeh@gmail.com

تاریخ برگزاری :

 

 

هدف دوره آموزشی :

آشنا نمودن مدیران وکارشناسان فروش شرکت ها با آخرین استراتژیها و راه کارهای ارتباط اثر بخش با مشتریان در هزاره سوم

مخاطبین دوره آموزشی : مدیران میانی و کارشناسان  فروش وتبلیغات

مدرس: علی خویه 09122991608


www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......

 

 

محتوای دوره آموزشی :

- ارتباط با مشتریان در بازارهای مختلف و جهت گیری های متفاوت مدیریت در این رابطه

-  تحولات نوین جهانی موثر بر استراتژی هاارتباط با مشتریان در هزاره سوم

- ویژگی های شخصیتی مناسب برای ارتباط موثر با مشتریان

- استراتژیهای اثر بخش در مصاحبه و ملاقات با مشتریان

-  علم وهنر ترغیب مشتریان

- روشهای مؤثر پاسخگویی به سوالات ایرادات و اعتراضات مشتریان

- استراتژیهای ارتباط با مشتریان در بازارهای صنعتی و بازارهای مصرف کننده جهانی

-  مقایسه بازاریابی و فروش ارتباطی با بازار یابی و فروش معامله ای

- استراتژی های موثر مدیریت در بررسی شکایت مشتریان

- راهکارهای ایجاد رضایت در مشتریان

ü

 

نحوه برگزاری پودمان آموزشی :

حضوری q          

 غیرحضوری q

 

روش ارائه محتوی :

ü

 

 

ü

 

کلاس درس q

کارگاه آموزشی q

 

روش ارزشیابی :

کتبی q عملی q

ü

 

مشارکت فعال در کلاس q

مدت زمان برگزاری :

دوروز یا 16ساعت