دوره آموزشی تخصصی استراتژیهای موثر در ارتباط با مشتری (CRM)
(عنوان دوره) : دوره آموزشی تخصصی استراتژیهای موثر در ارتباط با مشتری (CRM) مدرس : علی خویه khooyeh.ir |
تاریخ برگزاری :
|
||||||||||
هدف دوره آموزشی : آشنا نمودن مدیران وکارشناسان فروش شرکت ها با آخرین استراتژیها و راه کارهای ارتباط اثر بخش با مشتریان در هزاره سوم |
|||||||||||
مخاطبین دوره آموزشی : مدیران میانی و کارشناسان فروش وتبلیغات |
|||||||||||
|
|||||||||||
محتوای دوره آموزشی : - ارتباط با مشتریان در بازارهای مختلف و جهت گیری های متفاوت مدیریت در این رابطه - تحولات نوین جهانی موثر بر استراتژی هاارتباط با مشتریان در هزاره سوم - ویژگی های شخصیتی مناسب برای ارتباط موثر با مشتریان - استراتژیهای اثر بخش در مصاحبه و ملاقات با مشتریان - علم وهنر ترغیب مشتریان - روشهای مؤثر پاسخگویی به سوالات ایرادات و اعتراضات مشتریان - استراتژیهای ارتباط با مشتریان در بازارهای صنعتی و بازارهای مصرف کننده جهانی - مقایسه بازاریابی و فروش ارتباطی با بازار یابی و فروش معامله ای - استراتژی های موثر مدیریت در بررسی شکایت مشتریان - راهکارهای ایجاد رضایت در مشتریان |
|||||||||||
نحوه برگزاری پودمان آموزشی : حضوری q غیرحضوری q
|
روش ارائه محتوی :
کلاس درس q کارگاه آموزشی q
|
روش ارزشیابی : کتبی q عملی q
مشارکت فعال در کلاس q |
|||||||||
مدت زمان برگزاری : دوروز یا 16ساعت
|